START OM OS REFERENCER KONTAKT JOB

Job hos SystemRen

Vores personale er vores vigtigste aktiv.

Vi fastholder nemlig gode kunder, fordi vi fastholder gode og stabile medarbejdere. Det har været devisen i familiefirmaet i over 40 år. Derfor er vi stolte af at have kollegaer som har arbejdet sammen med os i rigtig mange år.

Hvorfor er dit arbejdsmiljø vigtigt for os? Alt rengøringsudstyr er miljørigtigt, moderne og ergonomisk. Støvsugeren er udstyret med allergivenligt HEPA-filter. Vi gennemgår sammen alle processer i dit arbejde og hvis du mangler et kursus i kemi eller ledelse, så samarbejder vi med de bedste på markedet. Alt sammen for at du kan levere den kvalitet som kunden med rette forventer. God service er vores fælles ansvar – hver dag!

Hvad forventer vi af dig? Du har sandsynligvis allerede erfaring med selvstændigt arbejde og er mødestabil og pligtopfyldende. Du taler og skriver dansk. Du er imødekommende og venlig af natur, så kundens behov altid bliver mødt.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning på: service@systemren.dk

Skriv dig op i vores jobbank

SERVICEASSISTENTER til både dag- og aftenpladser.

SERVICELEDER på større pladser. Du leder og indgår i rengøringen sammen med dine kollegaer og vil ofte være der om morgenen i den daglige kontakt og kvalitetssikring med kunden.
SERVICECHEF for en kundeportefølje i tæt samarbejde med ledelsen. Du skal være struktureret af natur, men din effektivt går ikke udover din menneskekundskab. Du vinder naturlig respekt for din motiverende måde at møde både kunden og vores personale på. Du vil ofte stå for ekstra opgaver og mersalg, så god erfaring med forskellige slags overfladebehandlinger og maskiner er en fordel.
Ring 51 54 40 40 eller kontakt os via email: service@systemren.dk
Medlem af